tävlingar..

Ligger i soffan och lurar på vilka tävlingar jag ska ställa upp i nu när jag och filippa är tävlingsklara.
Jag har aldrig tävlat lokal förut för jag har inte tyckt det har varit min grej och aldrig kännt mig tillräckligt bra eller haft hästen som jag har litat på till 110% då jag har varit med om en olycka på vanlig klubbtävling som jag bröt armbågen på 6 ställen..
Men nu när jag har fått filippa så har jag gått från att varit rädd på 70cm till att hoppa 1.10 utan att bry mig!
Det känns hur grymt som helst att kunna veta att jag och filippa har faktist en chans nu att kunna tävla och komma runt ;)
Lurar på L.D och en L.C..
Och tävlingarna jag lurar på är
Rengsjö 10sep
Söderhamn 25 och kanske någon till men det börjar gå mot inomhus och HATAR att tävla inomhus så det lägger ja ner helt.

Snart så ser ni mig och filippa på tävlingsbanorna och skulle vara riktigt skönt om de gick bra ;)


Och då kommer jag ha vita ridbyxor ;)
Älskar svart vilket ni nog ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0