sommar 2011

Jag har kommit på och tänka på en sak, jag har endast 1dag kvar på mitt sommarlov!
1 dag kvar på det bästa sommarlovet som jag någonsin haft, Jag tänkte radda upp några punkter varför det här har varit den bästa sommarn.

*. Jag köpte filippa och kunde börja kalla henne MIN häst. ( Ni tycker det är fjantigt men så äre )
*. När jag och filippa å mathilda å tippan var nere i stenö och bada och vi blev anfallen av en svan mitt ute i vattnet och mathilda hamna i vattnet ;).
*. Jobbat i 6 veckor och kunnat tjäna egna pengar som blev ett par skit snygga ridstövlar och en hel del kläder till mig.
*Alla fester med vännerna!
*. När jag och filippa hade ett v75 reklams moment då vi springer i galopp upp från vatten och hon stegrar och jäser på, jag ramlade faktist inte av men bra nära!
*. Lärt känna en riktigt bra vän (mathilda) som jag delar mitt intresse till hästar OCH hon är lite tokig som mig i fester och killar ;)
*. Stenö stek med bästa brudarna.
*Och sist men inte minst, Bästa s-leken ever.
Tack för alla som gjorde mitt sommarlov helt oförglömligt!









Har massa massa mer bilder men dom får räcka för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0