hannah träning

Tjo.
Gårdagens träning gick super bra!
Filippa och jag kändes väldigt samspelta och hon gick på hur bra som helst, och hannah höjde nivån på banor och övningar idag och även höjden som låg mest på 1m idag och allt flyter på så grymt.
Hannah säger destomer jag värmer upp henne innan med dressyr övningar som mycket böja och ställa som hon tycker är jobbigt desto lugnare blir hon under själva hoppningen och det håller jag med på.
Hon tog vänster galoppen väldigt bra och börjar bli ganska lugn i den nu och höger funkar klockrent.

Nästa veca ska på måndagen så ska vi tat lugnt och ha mark och mest stärka galopperna och mycket böja och ställa.
Hannah åkerblom är den bästa tränaren jag har tränat för och en jag rekommenderar väldigt varmt!
Hennes hemsida hittar ni här : http://www.hannahakerblom.webs.com/

Pappa var gullig och filma men han har pratat mycket under själva filmningen så ska försöka redigera bort det sen får ni se ;)
Några kommentarer är : nu ramlar hon av! men guud . å sånt ;)

Inga bilder har ja en heller att visa, ska försöka knäppa några nya nu när jag har laddad systemen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0