Första dagen avklarad.

Klev in på bromangymnasiet och fick en chock, shiiit vad stort och mycket folk.
Visste inte vart jag skulle å du vet när det känns som alla tittar på en, men på någotvis hittade jag in till aulan och satt mig där innan jag fick träffa mina blivande klasskamrater. Dom verkar vara helt okej faktist, trevliga och snälla och har känt dom i 3 timmar så :)
Käkade donken med pappa och sen åkte vi till stan och sedan vidare hem hit.
Nu sitter ja och ska snart starta en film och hoppas på att regnvädret ger sig för ikväll ska jag iväg och träna för hannah igen! :)
Men den här gången blir det ingen film så jag samåker med sara så pappa ska inte med!
Men ska göra några inlägg till senare så vi hörs!


Gammal bild på mig och selma, passade jävligt bra i svart hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0